Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 6 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Podpora víkendových pobytů v Brně
Feist, Patrik
Bakalářské práce je zaměřena na navržení strategie (doporučení) pro podporu víkendové návštěvnosti města Brna. Teoretická část se blíže zaměřuje na oblast cestovního ruchu, marketingu v cestovním ruchu, strategického marketingu a na oblast marketingového mixu. V praktické části je provedena analýza současného stavu návštěvnosti Brna, odhalení profilu současného návštěvníka. Práce dále obsahuje analýzu nabídky stávajících víkendových pobytů. Na základě poznatků je navržena strategie s ohledem na typické segmenty a různá roční období, součástí je i návrh víkendových balíčků pro dané segmenty včetně propagace. Závěr práce obsahuje zhodnocení a další doporučení pro město Brno do budoucna.
Porovnání strategických komunikací hlavního města Prahy a České republiky směrem k zahraničnímu a českému publiku v rámci oslav 100. výročí vzniku republiky
Růtová, Miriam ; Halada, Jan (vedoucí práce) ; Dolanská, Nora (oponent)
bakalářská práce se zaměřuje na destinační marketing. Nejprve se věnuje charakteristice marketingu lokalit a cestovního ruchu, jeho cílům, cílovým skupinám, možným úskalím a komunikačním aspektům, které představují hlavně eventy a atrakce destinace. Následně popisuje tuzemské komunikační agentury (celostátní CzechTourism a pražskou Prague City Tourism), jež mají za úkol propagovat buď celý český stát nebo pouze hlavní město Prahu. Třetí kapitola pak probírá a porovnává aktivity popsaných agentur v rámci minulého roku, kdy Česká republika společně se Slovenskem oslavovala 100. výročí založení Československa a další související historická výročí. Praktickou část pak tvoří kvantitativní dotazníkové še ření, jež se zabývá povědomím o oslavách historického jubilea mezi tuzemským a zahraničním obyvatelstvem České republiky
Nová média v marketingové komunikaci destinace
HORVÁTHOVÁ, Nikola
Cílem této bakalářské práce bylo provést rozbor nových médií a jejich využití v marketingové komunikaci destinací cestovního ruchu. Tento cíl byl naplněn pomocí kvantitativního výzkumu, který byl v této práci proveden. Na základě výsledků tohoto výzkumu byl navržen nový komunikační mix vybrané destinace za využití nových médií.
Aplikace destinačního managementu na území Berounska
Perničková, Vendula ; Jarolímková, Liběna (vedoucí práce) ; Herget, Jan (oponent)
Diplomová práce se zabývá aplikací destinačního managementu na území Berounska, které se nachází ve Středočeském kraji. V současné době na tomto území neexistuje organizace destinačního managementu, která by koordinovaně řídila a propagovala toto území. Cílem této diplomové práce je analyzovat území a především vytvořit organizaci destinačního managementu, která by se starala o rozvoj cestovního ruchu na Berounsku. Dílčím cílem této diplomové práce je vytvořit marketingovou strategii destinace Berounsko.
Návrh řízení a propagace turistické destinace Brdy-Vltava
Řehořková, Jarmila ; Jarolímková, Liběna (vedoucí práce) ; Valentová, Jana (oponent)
Destinace Brdy-Vltava leží ve Středočeském kraji mezi Brdskou vrchovinou a řekou Vltavou a má potenciál pro rozvoj cestovního ruchu. Momentálně však v destinaci neexistuje subjekt, který by se zabýval jejím řízením a propagací, ta je nejednotná a nekoordinovaná. Cílem této diplomové práce je navrhnout, která organizace by se měla rozvojem cestovního ruchu, resp. řízením a propagací, zabývat. Dalším cílem je navrhnout aktivity organizace v oblasti řízení a propagace a určit, jak destinaci dostat do povědomí zákazníků. Autorka ve své práci vychází z dostupné literatury i ze svých zkušeností pomocné síly Městského úřadu Dobříše a Místní akční skupiny Brdy-Vltava o.p.s.
Analýza cestovního ruchu Norska ve vztahu k České republice
Kotašková, Pavla ; Valentová, Jana (vedoucí práce) ; Dragula, Ladislav (oponent)
Diplomová práce se zabývá analýzou cestovního ruchu Norska a vzájemnou vazbou s Českou republikou. Součástí je obecná charakteristika destinace Norska a jejího podnikatelského prostředí, dále pak přiblížení pojmu marketing destinace. Praktická část analyzuje příjezdový a výjezdový cestovní ruch Norska s vazbou na ČR a také analýzu propagace Norska v České republice. Záměrem této práce je vyčlenit Norsko ze statistik, analýz a charakteristik všech států Skandinávie a analýza situace cestovního ruchu této země s úzkou vazbou na Českou republiku.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.